חולמים על פינת אוכל פונקציונאלית, מרשימה ויוקרתית?

חולמים על פינת אוכל פונקציונאלית, מרשימה ויוקרתית? רוצים ליהנות מהיצע נרחב של פינות אוכל דקורטיביות במיוחד? זה הזמן להכיר את היצע פריטי הריהוט היוקרתיים של “עמירם עיצוב” בכל הקשור לתכנון, עיצוב וייצור פינות אוכל.

פינות אוכל- הפנינה של הבית!

בעיני רבים, פינות האוכל בבית הישראלי, מייצגות את החום והאהבה אותם ניתן לקבל רק בחיק בני המשפחה. אנחנו ב-”עמירם עיצוב” מייצרים פינות אוכל המותאמות לצרכי המשפחה הישראלית, וכל זאת במסגרת ייצור פריטי ריהוט אישיים לכל משפחה ומשפחה, בהתאם להעדפותיה העיצוביות ובהתאם לאופייה וצרכיה.

פינות אוכל בהתאמה אישית!

פינות אוכל המיוצרות על ידי “עמירם עיצוב”, מאפשרות גם לכם ליהנות מטכניקות ייצור מתקדמות, משיטות ייצור מוקפדות העושות שימוש בעצים האיכותיים ביותר, ומרמת גימור השומרת על הטקסטורה הטבעית של העץ. אצלנו ב-”עמירם עיצוב” תוכלו לבחור את מידות פינת האוכל המיוצרת עבורכם, תוכלו לבחור את סוג העץ בו ייעשה שימוש, תוכלו לבחור את צבע וגוון השולחן, ואפילו- תוכלו לבחור סוג רגל השולחן.

עולם שלם של פינות אוכל במקום אחד!

באולם התצוגה המרווח והמרשים שלנו, הממוקם במושב רשפון בשרון, תוכלו ליהנות מהיצע עשיר של פינות אוכל יוקרתיות ומעצובות במיוחד עבורכם. בין יתר סגנונות העיצוב של פינות האוכל הממתינות לכם במקום תמצאו: עיצובים קלאסיים לצד עיצובים מודרניים הכוללים קווים ישרים, שולחנות אוכל ריבועיים, מלבניים ומעוגלים, רגלי שולחן חרוטים, שולחנות ברמת גימור משתנה, לרבות, גימור מבריק או מט, גימור לכה או פרובנס, ועוד מגוון נרחב של סגנונות עיצוב מרשימים ויוקרתיים.

פינות אוכל המיוצרות על ידי “עמירם עיצוב”, מאפשרות לכם ליהנות גם ממגוון נרחב של שולחנות בעלות מנגנוני פתיחה והגדלה ייחודיים. מנגנונים אלו מאפשרים לכם לרכוש שולחנות מעצובים לפינות האוכל בהתאם לצרכי האירוח המשפחתיים שלכם.

כמו כן, כל פינות האוכל המיוצרות על ידי “עמירם עיצוב” מאפשרות לכם ליהנות מקולקציית כסאות מעוצבים מותאמת, או לחילופין, בחירת סט כסאות נפרד. הכיסאות המעוצבים שלנו מיוצרים אף הם במפעל הייצור וסדנת העיצוב של “עמירם עיצוב”, והם משלבים מגוון נרחב של בדים בגוונים שונים ועורות.

אם גם אתם מחפשים אחר פינות אוכל מושלמות שפשוט יעשו לכם חשק לארח, אתם מוזמנים לבקר אותנו בגלריית התצוגה של “עמירם עיצוב”!  בנוסף לפינות האוכל הדקורטיביות והמרשימות שלנו, בגלריית התצוגה של “עמירם עיצוב” תוכלו למצוא היצע נרחב של פריטי ריהוט יוקרתיים לכל חלל הבית או הדירה.

מאמר קודם
מאמר הבא