מה הופך פריטי ריהוט מסוימים ליוקרתיים יותר, מרשימים יותר ואיכותיים הרבה יותר?

מה הופך פריטי ריהוט מסוימים ליוקרתיים יותר, מרשימים יותר ואיכותיים הרבה יותר? מהו ההבדל המשמעותי ביותר העובר בין ייצור פריטי ריהוט המוניים לבין ייצור פריט ריהוט יוקרתי? אצלנו ב-”עמירם עיצוב”, תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות!

ריהוט יוקרתי –מתחיל כאן!

כחברה מובילה בתחום הייצור של פריטי ריהוט יוקרתיים, אנחנו ב-”עמירם עיצוב” מקפידים על הליך ייצור מושקע, מוקפד ויצירתי לאורך כל הדרך. זה מתחיל בבחירת סוגי העץ האיכותיים המשמשים אותנו לצרכי יצירת פריטי הריהוט, ממשיך ברמת הגימור המושלמת אותה אנו מעניקים לכל פריטי הריהוט היוקרתיים שלנו, ומסתיים בהצבתו של ריהוט יוקרתי בחלל ביתכם!

לרשותנו, מפעל ייצור וסדנת עיצוב הממוקמים במושב רשפון בשרון. במפעל הייצור ובסדנת העיצוב עמלים ופועלים בעלי מקצוע מנוסים, מיומנים ויצירתיים במיוחד, שכל המהות המקצועית שלהם מסתכמת במשפט הבא: ייצור ריהוט יוקרתי המותאם לכל חלקי הבית! בין יתר פריטי הריהוט היוקרתיים המיוצרים על ידינו תוכלו למצוא: שולחנות סלון, שולחנות ופינות אוכל, מזנונים ושירות, חדרי שינה, מערכות סלון, כסאות ועוד מגוון נרחב של פריטי ריהוט יוקרתי בהתאמה אישית!

ריהוט יוקרתי- להעניק לבית את המראה עליו תמיד חלמתם!

אנחנו ב-”עמירם עיצוב” מאמינים כי בכל אחד ואחת מאיתנו חבוי מעצב פנים הרוצה למצוא מקום בו הוא יוכל להביא לידי ביטוי את פרץ היצירתיות שבו. באולם התצוגה המרשים והחדיש הנמצא בסמוך למפעל הייצור וסדנת העיצוב שלנו, תוכלו למצוא היצע נרחב של פריטי ריהוט יוקרתי, אשר יאפשרו לכם לתכנן באופן מקצועי את עיצוב פנים הדירה או הבית הפרטי שלכם.

במקביל, אנו מעמידים לרשותכם שירותי עיצוב ותכנון מקצועיים, המאפשרים לכם להזמין מאיתנו פריטי ריהוט יוקרתי בהתאמה אישית, החל משלב תכנון פריטי הריהוט ובחירת הגדלים ועד לבחירת שיטות הגימור השונות המיושמות על ידינו.

עמירם עיצוב- רמת גימור אחת מעל כולם!

מעבר לשימוש הקפדני שלנו בעצים איכותיים במהלך ייצור פריטי הריהוט היוקרתיים, אנחנו ב-”עמירם עיצוב” מפקידים על יישום מגוון שיטות גימור מושלמות! בין יתר שיטות הגימור שלנו, תוכלו ליהנות ממראה עץ טבעי או מרמת גימור בצבעים מגוונים. צביעת פריטי ריהוט יוקרתי על ידינו, מיושמות באמצעות אמצעים מתקדמים במיוחד, לרבות, תנורי צביעה המיועדים לעץ ומכונות ליטוש משוכללות.

זה הזמן לתת קפיצה קטנה לגלריית התצוגה המרשימה שלנו במושב רשפון שבשרון, וליהנות מהיצע נרחב של פריטי ריהוט יוקרתי במקום אחד. הביקור בגלריה מתאפשר בין הימים ראשון לחמישי החל מהשעה תשע בבוקר ועד חמש אחר הצהריים, ובימי שישי החל מהשעה תשע בבוקר ועד לשתיים בצהריים. אנחנו מחכים גם לכם!

מאמר קודם
מאמר הבא